TAGGA

Hej mina vänner och ovänner! (pluggat hela veckan, skulle bli sepetrist uppdatering. typ hej, jag delar bråk och läser om första världs kriget, hejdå.)
Idag gjorde jag det sista provet i årskurs 8. känns så jävla bra. Bara en liten teknik uppgift som ska in nu sen jävlar äre inge plugg fören i nian! Glaaad!
dessutom så ingen skola för mig i morrn, för jag drar till huvudstaden för att kolla mannen myten legenden Ozzy Osbourne! Så jävla taggad! kommer dit i morrn med pappa och brorsan, och där nere ska vi möta Nina Och Mika för att käka. sen drar vi på ozzy sen jävlar blir det shopping resten av helgen. åh. komme hem på söndag.
Kommer inte ha någon dator så det blir Iphoneuppdaeringar. blir nog bra de med! så nu ska jag packa sen fira att allt är så bra med En cola zero! Yeah!  PussN!
[bilerna är tagna förra fredag med Fanny, ögon bilden är lite uppljusad, annars oredigerad, mitt öga äre också, den svartvita fotades i svartvit, det var kul, Blåbärspaj åt vi också, gött.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0