SHOPPAT HELA DAGEN!

Hej mina vänner och ovänner. Igår kväll blev det ingen bloggning därför att direkt efter en lång dag i skolan så drog jag till mormor, vi gjorde absolut ingenting och det var underbart, sov där gjorde jag också. Så imorse när hon körde hem mig så frågade mamma om vi skulle ner på stan och köpa byxor till mig,Hur skulle man kunna säga nej då liksom?
så vi drog ner och spenaderade pengar, Köpte det på bilden och sen ett par svarta vanliga jeans. vi tog även en lunch med mormor på 'vedan'. Bra dag!
[Den Bruna skjortan finns på Monki, Så mycket snyggare Inreallife][Den Vita skjortan finns också på Monki]
[de Vita och blågröna längre sakerna finns på bikbok] Finfina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0