ÄNTLIGEN HEMMA.

Hej, här sitter jag och är helt slut. Varit ute och paddlat med skolan i 3 dagar, där av ingen uppdatering. Sova i tält är inte rikigt min grej och att va på djupt vatten gillar jag inte heller. Men det var kul iaf, jag har för det mesta skrattat igenom de här dagarna. Beror ju på att Jag har varit med Moagirl heeela tiden. Kung!
Bilden jag la upp har ju ingentligen ingenting med saker att göra förutom att när jag kom hem runt 12 i dag, så hade vi inge käk hemma, och jag typ avled av hunger så min bror tog mototcykeln ner på max och köpte Maat. Chickenclassic, strips, cola zero. Standard. Det var det godaste jag ätit på evigheter. Sen har jag tvättet båten, sovit, pluggat, hjälp pappa med att stätta in fönster (konstiga saker jag gjort dåh) så min kropp bara skriker efter total avslappning. imorrn är det vanlig dag i skolan sen är det Heeeelg! taggar! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0