BRA DAG!

Idag har varit en bra dag, jag har lämnat in de sista uppgifterna i skolan, gått på stan med theoboi, fått en fin blomma av en ännu finare vän, ätit Ben and jerrys, druckit fanta jordgubb, lagat middag med min bror, spelat left4dead2, kollat på filmen titanic, skrattat, tittat in i väldigt många fina ögon, haft tanken på sommarlov i huvet hela tiden. jag är så taggad på livet just nu.
New in iaf, är 3 lack från ginatricot, ett jätte glittrigt, ett rosa skimmrande, och ett topplack, bilderna ger inte lacken rättvisa. Sen en hand cream och en mascara. gött.
Så är just hemkommen från Theo, haft så mysigt. Helt avslappnad och trött så ska städa mitt rum och sen sova, imorrn blire att sova länge som fan, sen gymma för att sen chilla gärnet. love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0