SMÅ SAKER SOM GÖR MIG HELT GALEN.

Folk som går på cykelbanan. Jag menar HUR SVÅRT SKA DET VA?
Brudar i min ålder som tror att man kan färga dip dye på sitt naturligt blonda hår, utan att bleka.
Unga mäniskor som inte ställer sig upp och erbjuder plats åt äldre på bussen.
När tekniska saker inte fungerar som dom ska, man ska bara behöva trycka på knappen sen ska det funka, felfritt.
När ljudet är uppvridet på max på tv'n, radion, datorn och man inte är beredd och blir asrädd och pajjar hörseln.
Folk som sträcker fram händerna framför kameralinsen och förstör bilden helt och hållet.
Tjejer som inte kan lägga sin rouge rätt, ser ju bara sepe ut.
Folk som uppdaterar sin FaceBook HELA tiden om oviktiga saker, samkt klagar på alla andra som gör det.
Emos, i alla slag. skulle kunna utveckla det hela, men det skulle bli en mils lång text.
När någon slösar på min/någons annans tid. Hemska människa.
Busschaufförer som tror dom äger vägen.
Att det tar 7 timmar med bil till Piteå, och att det inte går direkt buss dit.
Så, det finns mer, men då skulle det bli lite för negativt här, kommer ett inlägg som är det här inläggets motsats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0