NYA KOMPISAR

1 månad och 3 veckor tog det innan jag insåg att jag ska nog blogga endå, har velat fram och tillbaka om hur patetiskt och tråkigt det är att blogga om man har en jätte liten blogg, men nånstans måste man börja. jag insåg också att jag tycker att det är intressant att läsa mina vänners bloggar och andra små bloggar för dom är lite mer sig själv än dom stora bloggarna, men iaf.
Jag tänkte uppdatera lite nu och antgaligen så kommer jag göra det mer senare, för jag har massa ideer.
Som ni ser på bilden fick jag nya kompisar igår, mitt första äkta par converse. Så Tackar mamma för dom!
mina andra 'converse' köpte jag i turkiet och dom är trasiga, för små, fejk.

Kommentarer
Postat av: william & Louise

läckert:D

2012-08-07 @ 18:18:27
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Sofia

Älskar Converse! :)

2012-08-07 @ 20:16:12
URL: http://mementos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0